A Cp rendszerben korábban csak két ágra volt jellemző, hogy bizonyos ugrópontokhoz (Jump point) volt kötve a várható növekedés, most viszont a többségére igaz, hogy %-os növekedés esetén csak az egész értékek számítanak, a tört részeket figyelmen kívül hagyja a rendszer, azaz például 12,01% és 12,99% egyformán 12%-ként van kezelve. Játékbeli példával élve az Ironclad esetében, ha 51 pontot teszünk rá, akkor 19%-ot kapunk, ha 55 pontot, akkor 19,93%-ot, de mindkét esetben 19%-ként kezeli a rendszer, így azt a 4 pontot máshol célszerű elhasználni.
Egész % értékek | Minden Cp ág 15%-os maximum értékkel | Minden Cp ág 25%-os maximum értékkel |
---|---|---|
0% | 0 | 0 |
1% | 4 | 3 |
2% | 7 | 5 |
3% | 11 | 7 |
4% | 15 | 9 |
5% | 19 | 11 |
6% | 23 | 13 |
7% | 27 | 16 |
8% | 32 | 18 |
9% | 37 | 20 |
10% | 43 | 23 |
11% | 49 | 26 |
12% | 56 | 28 |
13% | 64 | 31 |
14% | 75 | 34 |
15% | 100 | 37 |
16% | 40 | |
17% | 44 | |
18% | 48 | |
19% | 52 | |
20% | 56 | |
21% | 61 | |
22% | 66 | |
23% | 72 | |
24% | 81 | |
25% | 100 |
Tehát ha a Cp pontjait osztjuk szét, igyekezzünk %-os értékek alapján dönteni, hogy ne legyenek feleslegesen “otthagyott” pontok 1-1 ágnál.
Az érintett passzívok:
Zöld ág:
- Siphoner
- Arcanist
- Mooncalf
- Tenacity
- Healthy
- Befoul
Kék ág összes passzívja.
Vörös ág:
- Ironclad
- Hardy
- Elemental Defender
- Thick Skinned
- Expert Defender
- Bastion
- Quick Recovery